fbpx

ČASTÉ OTÁZKY – SPEED FITNESS

Komu je odporúčané Speed Fitness cvičenie?

Každému, kto chce:

  • dosiahnuť pekne tvarované, atletické telo
  • dosiahnuť úbytok centimetrov a váhy
  • zvýšiť vitalitu a zlepšenie zdravia
  • zbaviť sa bolesti chrbta a kĺbov
  • zbaviť sa príznakov celulitídy
  • rehabilitovať po pôrode
  • zlepšiť fyzickú kondíciu
Komu nie je odporúčané Speed Fitness cvičenie?

Speed Fitness cvičenie neodporúčame v nasledujúcich príkladoch:

  • používanie kardiostimulátora
  • silná porucha zrážania krvi (hemofília)
  • pokročilé štádium artériosklerózy (vápenatenia ciev)
  • diabetes druhého typu
  • horúčkové ochorenia, akútne bakteriálne alebo vírusové infekcie
  • vážne neurologické ochorenia: skleróza multiplex, amyotrofická laterálna skleróza, spastická spinálna paralýza, Parkinsonova choroba, tuberkulóza a epilepsia
  • nádorové ochorenia
  • tehotenstvo
Ako dlho trvá Speed Fitness cvičenie?

Jedno cvičenie trvá 25 minút.

Nahrádza Speed Fitness cvičenie tradičný tréning?

Maximálne! Počas tréningu prebehne za 1 sekundu 85 sťahov svalov. Počas jedného impulzu to znamená 4 krát 85 sťahov. Bez tejto metódy to v prípade stehenného svalu znamená jeden drep. Svalstvo je teda zaťažované tak, ako keby sme za sekundu urobili 85 drepov. Toto všetko môže byť dosiahnuté s týmto jedinečným cvičením vo všetkých 8 svalových skupinách súčasne!

 

Koľkokrát za týždeň mám prísť na Speed Fitness cvičenie pre dosiahnutie viditeľného výsledku?

20 minútový tréning sa vyrovná 1,5 hodinovému tréningu v posilňovni. Po tréningu potrebujú Vaše svaly čas na zotavenie, aby ste s nimi mohli znova užitočne pracovať. Ak prídete na Speed Fitness cvičenie dvakrát týždenne s regeneračnou dobou najmenej 1-2 dni, určite dosiahnete svoj vysnívaný cieľ!

Za akú dobu dosiahnete viditeľné výsledky?

Pravidelný Speed Fitness tréning a správne stravovanie prinesie viditeľné zmeny už po 4 – 5 tréningoch! Je dôležité vedieť, že tréning je len jednou časťou premeny nášho tela. Bez správneho stravovania bude zmena oveľa pomalšia. Je dôležité, aby bola naša strava bohatá na bielkoviny a aby ste sa stravovali pravidelnejšie 4-5 krát denne v menších porciách.

Trpím častými bolesťami chrbta a krížov. Môžem absolvovať Speed Fitness tréning?

Bolesti chrbta a krížov sú najčastejším dôsledkom sedavého spôsobu života s nedostatkom pohybu, respektíve sedavej práce. Stabilizačné/Oporné svaly chrbtice zoslabnú a okamžite sa dostaví bolesť. Speed Fitness cvičenie dokonale posilňuje stabilizačné svaly, a to nielen na povrchu. Môže pôsobiť a posilniť aj také hlboko uložené svaly, ktoré sa iným druhom tréningu dajú posilniť iba za veľmi dlhú dobu. Naši klienti zvyčajne už po 2-3 tréningoch cítia, že sa bolesti chrbta a krížov stlmili, alebo celkom zmizli, ich fyzická kondícia sa zlepšila a vitalita zvýšila.

Dá sa Speed Fitness použiť aj pri rehabilitácii?

Áno! Speed Fitness tréningy sú absolútne šetrné voči kĺbom, takže individuálne tréningy podporené touto technológiou môže absolvovať prakticky ktokoľvek. Klinické štúdie ukázali, že táto tréningová metóda je vhodná aj pre tých, ktorí trpia problémami chrbta a krku, nakoľko sa tréningom posilňujú aj hlboko uložené svaly, v dôsledku čoho príznaky zoslabnú, resp. sa úplne eliminujú v krátkej dobe. Okrem toho tréning tiež stimuluje svaly panvového dna, čím účinne znižuje problémy s inkontinenciou a klinické testy dokonca zaznamenali úplne uzdravenie v 70% prípadoch.

Môže sa počas tréningu stať úraz elektrickým prúdom?

Úraz elektrickým prúdom je absolútne vylúčený, systém je dokonale bezpečný. Prísny nemecký systém kontroly kvality je zárukou, že sa počas tréningov nemôže stať žiadna nepríjemnosť.

Je táto technológia vhodná aj na popôrodnú rehabilitáciu?

Áno! Veľké množstvo štúdii dokazuje, že technológia Speed Fitness rýchlo a účinne spevní svaly panvového dna ako aj hlboko uložené svaly. Je dôležité, aby mamička začala s tréningom po konzultácii s gynekológom, približne štyri až šesť týždňov po pôrode. Tréning musí začínať s veľmi nízkou intenzitou, potom, v závislosti od reakcie, pomaly zvyšujeme intenzitu tréningov.

Má negatívny vplyv na srdce?

Nie! Impulz dokáže stimulovať iba priečne pruhované svaly! Na hladké svalstvo nemá žiaden vplyv.

Čo si mám priniesť na prvý tréning?

Obrovskou výhodou Speed Fitness tréningu u nás je fakt, že ponúkame all-inclusive služby čo znamená, že si na tréning nemusíte priniesť absolútne nič a my Vám vždy poskytneme špeciálne oblečenie určené pre tento druh tréningu ako aj uterák po sprchovaní.

Čo v prípade, ak som sa objednal/a na daný termín a nemôžem sa naň dostaviť? Viem zrušiť termín aj hodinu pred termínom ošetrenia?

Ak sa nebudete môcť dostaviť na objednaný termín ošetrenia, objednávku môžete zrušiť telefonicky alebo prostredníctvom našich sociálnych sietí najneskôr 24 hodín pred termínom ošetrenia. Ak termín nezrušíte včas automaticky Vám prepadne.

© 2020 Wellfit Nitra